Bilkrock

Idag köpte jag mina skolböcker, 300 jävla dollar gick det på. Det hade jag hellre gjort något roligare för, typ köpt alkohol.

Senare på dagen åkte jag och Trevor till ett köpcentrum.
När vi satt och väntade på bussen hördes några tvärnitar och därefter två högljudda smällar, tre bilar körde hårt in i varandra!
Man kunde se in i bilarna hur de kvinnliga förarna var chockade och gav ifrån sig ett "OMG".
Amerikanare alltså!

På köpcentrumet fanns bästa affären - en valpaffär. De hade fullt med valpar i glasburar. I skyltfönstret stod alla trendiga valpar, typ chihuahuorna och några andra små hårbollar, men längre in hittade jag den sötaste Golden valpen. Den var helt ensam i sin bur och blev sjukt glad när jag tryckte mina fingrar mot burens lufthål. Jag ville ta med mig den hem!
Det blev dock ingen valp, men Trevor köpte örhängen!

Mina skolböcker
Dyra böcker!

Kommentarer
Postat av: The Hag

Hur många böcker var det? Endast de på bilden?? Fy fan iså fall...fy fan..

2008-08-31 @ 14:51:37
URL: http://thehag.blogg.se/
Postat av: Erik

Japp, de på bilden. Saknar fortfarande två...

2008-08-31 @ 21:02:52
URL: http://johanerik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0