DK Night

Igår var min sista lördagskväll i Sverige innan jag åker till Usa.
Kvällen började med en förfest hemma hos Anna där vi drack allt möjligt. Jag drack rödvin så min tunga blev svart.
Tiden gick så fort, vips hops så skulle man redan dra vidare.
Eftersom vi bara fick en taxi, fast vi beställt två, så missade vi tåget. Då fick vi hänga på centralen i en timme och gå loss.
Sedan bar det av till Köpenhamn.

Vi hade det ganska disco på tåget, alltid så mycket fulla människor på dk-tågen på kvällarna. Iof är det fulla människor överallt, men ändå!
På utestället i dk spelade dom lite halvdålig musik, men ändå ös. Det bästa är att dom har en sjukt cool handtork på toaletterna, man bara stoppar ner händerna i ett fack och så blåser den som attans tills händerna blir torra. Väldigt finurligt om jag får säga det själv.

Jag, Hoggis och Alexandra stod inför ett svårt val mellan McDonalds, BK och Pölsemannen under natten. Det blev McDonalds. Menyerna var så knepiga, jag höll på att beställa helt fel. Dubbelmeny med två big mac liksom, galet! Och den svenska muntergöken i kassan var inte direkt hjälpsam. Vi hatade henne. Alexandra tog ett Happy Meal, dock utan det roliga (leksak och låda).

Jag gillar inte när det är asvarma dansgolv, det var asvarmt på dansgolvet. Jag blev varm, nästan lite svettig men inte blöt.
På väg till tåget gick vi på en skum gata, tyvärr såg vi inga horor som vi kunde fota.

Tåget hem var disco igen, dock lite lugnare disco. Sen åkte jag och Maria till Statoil, därifrån gick vi hem.



hmm... ja?!


Där lurade jag er allt! Det är inte Kanye West, det är ju jag!


Högbo stretar emot armkroken. Men Carl har henne redan!


Det var mig en renrakad armhåla det där!


Discotåget går hem...


Litta Körv ska man nok hinna med tyckte Maria

Kommentarer
Postat av: The Hag

Den handtorken!! Jag älskar den. Jag vill ha en sån hemma, så praktisk!

2008-08-10 @ 13:49:04
URL: http://thehag.blogg.se/
Postat av: Erik

oh ja! Man borde ha en för kroppen också, som en liten hytt man kan gå in i och bli avluftad. Så här i sommarvärmen liksom!

2008-08-10 @ 14:18:27
URL: http://johanerik.blogg.se/
Postat av: mostafa

Nu ljuger du. Säkert att du inte blev svettig, haha. ge dig. Du skulle förövrig tagit den där dubbelmenyn och fyllt på dubbelhakorna lite.

2008-08-10 @ 19:38:18
URL: http://mzahra.blogg.se/
Postat av: Allis

tack för alla bilder som Din Kvinna är med på. Det var ju många...

Förresten hade jag ingen aning om att kameran kunde ta såna panorama bilder. Det var ju litta fräckt.

2008-08-11 @ 02:47:00
URL: http://alllis.blogg.se/
Postat av: unteenage slut

borjar faktısk gılla dın bloogg dın slampa..

undrar om d blır lıka ball ner du e ı usa.

det blır sekert som mıtt lıv.

dag 1.. jag vıll hem.. jag har trokıııg..

dag 2.. ıdag fıck jag en ny kompıs.. han e skumçç jagvıll hem ..

dag3.. ja vıl hem.

2008-08-11 @ 22:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0