Drickkväll

Igår planerade vi egentligen att dra ut. Vi satt hemma och drack och helt plötsligt blev klockan rätt sent. Det slutade iaf med att vi gick till strippklubben här på hörnet. Eller ja... Jag och Anli följde med Trevor (ena killen som jag delar huset med) och hans bror som tillfälligt är här. De gick in.
Två strippor kom ut när vi skulle gå, de var faktiskt ganska söta. Inte alls så fula som jag tänkt mig! Den ena frågade om jag ville laga middag åt henne, men jag tyckte nog det var bäst att avböja. Jag är ju ingen mästerkock direkt!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tycker det är kul att du inte slutar blogga fast du inte längre befinner dig i Sverige! Roligt att läsa om hur dina dagar är där:P Kram

2008-08-16 @ 18:09:05
Postat av: Erik

Jag gillar Emelie!!

2008-08-16 @ 18:29:02
URL: http://johanerik.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha:p tack! Hoppas att du har det bra i USA!:P

2008-08-16 @ 19:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0