En helg i Stockholm

Den här helgen har jag tillbringat med Mostafa i Stockholm, det har vart sjukt kul men nu är jag allt bra sliten.
I fredags åkte vi till Mostafas kompis Anna, där drack vi lite. Hon hade en sjukt söt katt, den klappade jag!
Sedan drog vi vidare till en förfest hos Addos kompis Robin. Vi hittade en film på gatan på väg till förfesten så det fick bli en present till Robin. Han blev jätteglad... hoppas jag!
Mostafa gjorde ett antal personangrepp och det var allt som allt en trevlig förfest.
Väl ute var typ sjukt roligt och vi såg kändisar, vi pratade till och med med en.

Jag kom på en riktigt bra idé förresten. När man dricker alkohol kan man ju glömma en del, så jag tänkte att jag skriver upp på mobilen lite saker som händer under kvällen, så kan jag läsa det dagen efter så att jag kommer ihåg allt.
Så här såg fredagskvällen ut enligt mina egna ord:

"Lasse star hör mussi prata skit han hör.
-vi står i toakö och mussi. Ni där inte ha före säger dom. Men mussi vill hämta.
-nu ska mussi prata politik. Inte palestina utan fra.
-Mussi säger att per är dryg. Han blir chockad."

Det fungerade verkligen skitbra, nu minns jag allt!

På lördagen var det prideparad genom Stockholm så den kollade vi på, det var skitmycket folk trots regnet. Många av människorna i paraden var aningens annorlunda. Men kul iaf, dock fattar jag inte grejen med att alla tjejer gick och slängde med pattarna. Det var verkligen hur många som helst som hade kastat BH:n för att dallra loss inför publiken.
På lördagskvällen gick vi också ut och det var skitkul.

På söndagen var det slapp bakisdag och vi åt på Crave. Det är bästa stället alltså, sjukt god mat. Man vill egentligen beställa hela menyn och trycka in så mycket som möjligt i munnen på så kort tid som möjligt, det hade vart en riktig helkväll!


STANNA BILEN! Där är en...


RÄV!


På CRAVE!


Tuttparad


Den här kaninen missade prideparaden.


PartyPolly flyger!



En skumpool, skum pool med särskrivning. Men båda passar in!



Kommentarer
Postat av: mostafa

alltså fatta dom där konstiga som snurrar som bruden bär på tuttarna. Vill med ha ett par, skulle kunna klä av mig på dansgolvet efter några drinkar och köra loss.

2008-08-04 @ 00:08:53
URL: http://mzahra.blogg.se/
Postat av: The Hag

Tänk om du alltid skrivit upp allt när du är full. Jag hade sparat så mycket tid...och pinsamma situationer...

2008-08-04 @ 18:07:00
URL: http://thehag.blogg.se/
Postat av: mostafa

Haha alltså erik. vi är fan roliga.. Älskar det här inlägget.

2008-11-27 @ 00:14:45
URL: http://mzahra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0