Bär mig!

Igår fick jag ett meddelande på facebook av Tess, en tjej som ska plugga här. Vi möttes upp och åkte ner till stranden. Det var skönt, speciellt att bada. Jag måste dock fortsätta att jobba på brännan, den är inte helt ok ännu skulle jag vilja säga!
På kvällen följde jag med till hennes lägenhet i Hollywod. Den låg sjukt bra till och hade utsikt över Hollywood-skylten. Dock såg man inte den eftersom det var mörkt. Attans!
Vi drack lite vin och sen skulle vi gå ut men det gick såklart inte så bra för mig, jäkla 21-årsgräns!

Idag har jag vart trött så jag orkade inte åka ner till stranden. Istället har jag och Anli fixat ett amerikanskt nummer. Jag har redan lärt mig mitt. Imponerande om jag får säga det själv. 3103104841. Men ni får inte ringa lr smsa era jävlar för jag betalar för det med. Tror jag iaf. Jag fattade inte riktigt vad jag tog för abonnemang men jag kan ringa nu iaf.
Sen gick jag till Bed Bath & Beyond (som för övrigt inte har sängar) och köpte lite saker till min säng. Täcke och sånt där onödigt. Nu är min säng nästan helt fulländad! Jag saknar bara fötter till den eller vad det nu kallas.
Tanten i affären var snäll och gav mig 20% rabatt på täcket. Där sparade jag allt 10 dollar!
På vägen hem körde en bil upp bredvid mig och föraren ropade "I can carry your stuff... I can carry you too!", det var ju vänligt!


Jag vandrar ut mot piren i Santa Monica!

Kommentarer
Postat av: Anonym

der fıck du jo lıte ragg :D

2008-08-19 @ 22:13:33
Postat av: tess

så du sitter o bloggar du med:P och snor mina bilder ser jag! :P

hade du bara hängt på dom andra killarna hade du kommit in så det var ju lite synd :/

got to get my key soon... ska du på vip dagen på fredagen kan vi ju ta det då?

puss&kram

2008-08-20 @ 06:33:32
URL: http://undertessumbrella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0