En skön kväll

Jag och Anli (som jag delar huset med)  tog oss en springrunda nu ikväll, det var riktigt skönt.
Vi sprang längs med Pico ner till stranden, sen fortsatte vi längs med strandpromenaden bort mot Venice. Vädret var riktigt skönt och strandpromenaden är sjukt fin. Vi stannade efter en stund så att jag fick leka av mig lite i vattnet, det var varmt och gick höga vågor. Jag lekte delfin.
Sen sprang vi tillbaks hem, det blev en lång runda på över en timme. Flitigt va?!

När vi kom hem mötte vi vår husägares fru och små kinesbarn.
Barnen var tjocka och sa "Hi uncle Erik".... Uncle? Va fan! Jag blev nästan lite sur, jag är fan ingen uncle! Dock var dom så små och tjocka så att jag kunde ju inte bli sur.
Barnen sprang iväg från mamman, hon tog fram en läskburk och viftade med. Då var de snabbt tillbaks igen. Den äldsta försökte ivrigt hoppa för att få tag i den men det gick minsann inte.
Haha, han var så tjock!


Här kommer en pingla i full fart på strandpromenaden!

Kommentarer
Postat av: Allis

hahaha uncle! så väluppfostrat av dom.

2008-08-16 @ 13:08:08
URL: http://alllis.blogg.se/
Postat av: mostafa

haha jag dör. Du skulle också börja hoppa upp och ner ok man vifta med lite choklad. Speciellt när du var hemkommen från thailand.

2008-08-16 @ 14:38:18
URL: http://mzahra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0