Första skoldagen

Idag var första skoldagen, det var ganska intressant. Skolan verkar bra och jag tror att jag kommer trivas skitbra.
Min första klass var business, läraren babblade direkt på om en massa saker men glömde bort att presentera sitt namn så jag vet inte riktigt vad hon hette. Hon for fram och tillbaks i rummet och man märkte att hon gick igång på sitt ämne.
Jag misstänker en eller annan plastikoperation, ansiktet spändes åt emellanåt när hon log...

Min andra klass var Geografi.
När jag stod i hallen fick jag syn på en blond version av Högbo, eller mörkblond rättare sagt. I profil var det slående likt, hon hade till och med glasögon. Det visade sig att hon skulle ta samma kurs som jag och vi pratade lite, hon hette Patty.
Geografiläraren var lite mesig, men han verkade ändå bra och flummig. Han var väldigt inne i vad han pratade om och gjorde mycket rörelser med händerna, samtidigt som blicken var ganska borta, typ som hos en blind person.


                                                         
                      Min businesslärarinna       I Geografi har jag denne man
               

Kommentarer
Postat av: The Hag

Den blonda mig måste ha varit snygg. Geografi...din lilla nörd, det är ju det tråkigaste som finns!

2008-08-25 @ 22:05:43
URL: http://thehag.blogg.se/
Postat av: Allis

haha, jag kan verkligen tänka mig hur hon ser ut... högbos profil är det vackraste jag sett.

2008-08-25 @ 22:07:45
URL: http://alllis.blogg.se/
Postat av: Allis

Patty haha

2008-08-25 @ 22:08:17
URL: http://alllis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0