Hollywood

Idag körde jag och Tess en dag i Hollywood. Nu blev det lite mer foton minsann!
Jag åt frozen yoghurt för första gången vilket var sjukt gott. Alexandra har all smaskig info om den!

Dagen avslutade vi med att promenerade upp för bergen bredvid hollywood-skylten. Där finns små vägar som leder upp i berget där massa fitta människor springer och tränar. Eventuellt så såg vi hon som spelar Meredith i Grey's anatomy men vi är inte säkra... Det kan ha vart någon som liknade henne också.
Utsikten var frän, vi såg ut över Los Angeles.
Det blev mörkt väldigt fort, och när det blev det så försvann allt folk helt plötsligt och vi blev ensamma. Eftersom det inte fanns någon belysning i bergen så traskade vi neråt igen i mörkret. Vi mötte en stor kille som andades högt och tungt samt hade en hood-tröja uppfälld över huvudet. Han var läskig. Efter att vi passerat honom viskade jag till tess "åh nej, han förföljer oss", sedan började jag springa. Tess gick på det och började i panik springa efter mig, haha.


Min och Musses Photosession


Någon har halkat i hundbajs och tappat sin läsk


Jag ligger med Beatles och Tess med Elvis


Fina statyer fanns det med


Uppe på berget


Lite utsikt!

Kommentarer
Postat av: tess

man får faktiskt inte skrämmas på det där viset!! :,(

2008-08-23 @ 20:25:07
URL: http://undertessumbrella.blogspot.com
Postat av: mostafa

oj, man kan nästan se rakt in i dina shorts!

2008-08-27 @ 13:10:32
URL: http://mzahra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0