Hollywood

Idag var jag på studierådgivning på skolan, vilket inte hjälpte ett skit.
Sedan åkte vi på en liten utflykt till Hollywood. Den här gången turistade vi, och vi var ju inte direkt ensamma. Massor av folk överallt, ganska jobbigt. Men området omkring är rätt fint tycker jag nog allt.
Jag och Anli satte oss på ett mexikanskt ställe och drack Corona. Alltså de kollar inte leg på mexikanska ställen, det är ju bra för mig!
Ikväll skulle jag egentligen sprungit men jag orkade inte, nu skiter jag fan i om jag blir tjock!


Så här roligt har man med mig som sällskap


Här har vi skylten och ett fint kors


Michael Jacksons gravsten


Egentligen ville jag springa igenom fontänen, men jag vågade inte för att alla tittade på mig när jag poserade.


"Jag visste att du skulle fota den där" (fast på engelska) sa Trevor.
Sant minsann!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0