Ingen jävla kaka här inte!

"Undra vad du bjuder på för kaka imorrn då!" fick man höra idag.

Vad är nu detta för trams?!
Kaka för att man slutar på sommarjobbet? Det är ju banne mig inte bra för någonting alls!
Att tjockisen till och med frågar! Att hon redan på torsdagmorgon börjar längta efter fredagens kaka.

Va fan, nu kom hon en gång till. Vad är hennes problem? Nu körde hon: "Vad ska du baka tills imorrn då?". 
Tydligen så går hon till och med redan och funderar på vad hon ska baka om två veckor när hon själv slutar. Hon rabblade också upp vad alla som har slutat har bakat. Jag lyssnade väldigt noga och antecknade. Verkligen.
Hon lever ju typ för dessa bak.
"Man behöver nog inte baka" avslutade hon med. Nog? Jävla pucko, klart som fan man inte behöver.
Imorrn blir det inga jävla kakor från mig inte.

Fan, nu kom hamstertjejen med massa jobb till mig. Den här dagen är sämst!



Så här föreställde hon sig att det skulle se ut

Kommentarer
Postat av: mostafa

haha naaw stackare. ge henne inget socker, hon blir säkert bara mer exalterad då. din dag känns riktigt tung.

2008-08-07 @ 14:36:02
URL: http://mzahra.blogg.se/
Postat av: unteenage slut

hahahaha stackas lilla hoe. ge henne diet tabletter lr skriv ut bangningsmotoder och packa in som en present till henne ! ;D

inga plus size her NEJ.

2008-08-07 @ 15:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0