KB night

Igår blev det KB för fulla muggar.
Jag och Högbo drack alkohol på min altan. Sen blev det lite kallt, då gick vi in och kollade i mina familjealbum. Högbo skrattade. Inte jag.

Sen packade vi på oss mer alkohol och sprang till bussen - ja vi SPRANG! Vi hann dock fota oss själva samtidigt lite grann, men dom blev inte så bra.
4an är så rolig på helgkvällar, en riktig upplevelse var det!
Mariah slutade på jobbet 23, så det var perfekt för att hämta upp henne. Sedan gick vi till KB, där drack vi alkohol.
Höjdpunkten på kvällen var när MGMT - Kids spelades, men den hackade efter halva och då bytte dom till nåt annat skit.


"JESUS ÄR DEN STÖRSTA KÄRLEKEN UTAV ALLA" ropar Högbo



Mariah och Högbo smsar varandra



Kommentarer
Postat av: The Hag

Helevete, där kom näsan fram igen...

2008-08-09 @ 15:03:37
URL: http://thehag.blogg.se/
Postat av: Erik

Turrenäsan tittar fram

2008-08-09 @ 16:29:21
URL: http://johanerik.blogg.se/
Postat av: unteenage slut

so du blev nte forfull for att komma ın? :P

det var rett so rolıg ner du fıck go en runda.. stackas mın lılla hoe..

jag saknar KB ! e jo hemma po sısta malmofestıs dan.. do ska jag tvınga me folk ut po kb !!!

2008-08-09 @ 23:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0