Mitt nya hem

Nu är det inte långt kvar till Usa, en vecka kvar imorrn!

Tänkte posta lite bilder på huset jag ska bo i.
Jag kommer att dela det med 3 andra studenter varav en är svensk, en är amerikanare och en är ifrån Venezuela.
Fatta vilken tur att jag laddade ner dom där spanska ljudböckerna i våras, nu kan jag ju visa upp mina spanskakunskaper för venezuelaren. Dock kom jag ju inte så mycket längre än hola, men det är en sjukt bra början!
Huset ligger i Santa Monica, på Amherst Avenue som gatan heter.
Jag har ju faktiskt inte sett huset mer än på bilder så det är en liten chansning att flytta in.

Just ja, måste påpeka att det är heltäckningsmattor. Fy fan alltså...


Huset ser lite ghetto ut, precis som jag!



Mitt blivande rum. Dock kommer det att vara helt tomt när jag flyttar in.



Vi har iaf ett eget tvättrum i huset. Måste nog lära mig tvätta snart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hora !

2008-08-05 @ 20:56:45
Postat av: unteenage slut

ops.. glomde skriva mitt namn.



hora ;P

2008-08-05 @ 20:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0