Mostafa och Erik sätter betyg på tuttar


Stockholm bjöd på tits, en jury bestående av mig och Mostafa har noga gått igenom dessa och betygsatt varje par.



M: Uppspända bröst med läderband, kinky. pluspoäng för en ny teknik. 4 poäng.
E: Det här kallar jag klyftiga tjejer. Dessa kupor passar perfekt med ett bälte i midjan.
5 poäng.


Vänstra tjejen:
M: Oj, dessa jumbojetar såg lite ledsna ut. Men smart tänkt med brun utan sol en sån här regnig dag. 3 Poäng.
E: Kvällens tuttmiss. Det här är ledsna bröst! 1 Poäng.

Högra tjejen:
M: Dessa chipsisar var svåra. Kunde ju ha målat dom lite tydligare. 2 Poäng.
E: På gränsen till strut! 2 Poäng.




M: Madonna, Pocahontas och Dita Von Teese i ett och samma paket! Partybrudarna tar över.
5 poäng!

E: Minus för fejktuttarna men skumpet som hästen orsakade och tuttaccesoarerna väger upp. Trendigt! 4 Poäng.

Kommentarer
Postat av: Hoggan

Erik, varför funkar det inte att lägga upp bilder på min blogg? Alltså jag kan lägga upp bilder jag hittar på internet, men inte bilder jag själv har tagit...why? why? why?

Just det, jag har kommit på lite andra saker jag vill lägga till på den, så när du har tid.

2008-08-04 @ 19:20:52
URL: http://thehag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0