Ojdå, det var visst varmt här

Idag efter frukosten promenerade vi ner mot skolan, tittade på den lite och sen fortsatte ner mot stranden. Det hela blev en 45 minuterspromenad, och helvete vad varmt det var! 32 grader enligt SMHI. Min rygg var värst drabbad, jag stoppade upp en hand under tröjan och ryggen var våt. Som tur var gick aldrig svetten igenom tröjan, så ingen fräsig rand. No no.
När vi kom till stranden så doppade vi fötterna i vattnet och det var sjukt skönt, då kyldes jag av. Dock hade vi inga badkläder med oss. Attans.
Efter detta fortsatte vi gå på 3rd street promenade och gick i affärer.

Mina tortillas som jag beställde idag var friterade, va fan liksom?! Jag mådde dåligt efteråt.
Jag ska inte bli fet i USA!


Vad tycks om min bränna?

Kommentarer
Postat av: Allis

dom förberedde med speglarna iaf!

2008-08-16 @ 13:09:34
URL: http://alllis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0