Stranden

Idag var en krävande dag i skolan med två lektioner, efter att jag slutat drog jag ner till stranden och däckade. När jag vaknade upp ur min dvala så var jag hungrig, då så åkte jag hem.
Hemma så slökollade jag på ett avsnitt av Baywatch, det var spännande och väldigt dramatiskt. En stor manet hade flytit in mot stranden och bränt två badare. Tur att Pamela och de andra lyckades fiska upp den till slut, annars hade det kunnat gå riktigt illa!
Efter att jag ätit och lugnat ner mig efter det dramatiska avsnittet så åkte jag tillbaka till stranden för att hänga och fota lite.


Stranden är helt klart bästa platsen här


Här står Mr. Hasselhoff och spanar


Amerikanare och bil är dock ingen bra kombination


Kommentarer
Postat av: mostafa

Jag hoppas du har ett bra ställe jag kan ligga och vänta på dig medans du är i skolan. jag hatar skolan

2008-08-28 @ 23:42:08
URL: http://mzahra.blogg.se/
Postat av: mostafa

OCH där man kan spana in brudar med för stora tuttar..

2008-08-28 @ 23:42:55
URL: http://mzahra.blogg.se/
Postat av: unteenage jord

assnygga bilder du tar du för tiden !

2008-08-31 @ 03:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0