Tröga amerikanare 2

Igår när vi satt och åt frågade jag de jag bor med, och en annan amerikanare som var här på besök, om de visste var Sverige ligger.
Jag tog fram en karta och de fick gissa, ungefär som att sätta knorren på grisen, utan ögonbindel dock.
Gissningarna blev: Bulgarien, Ungern och Polen.
Det visade sig att de enda europeiska länderna som de kunde var Italien och England. De var inte särskilt bra på övriga världen heller och hade såklart ingen aning om var Irak eller Iran låg. Jag blev sjukt arg, hur jävla tröga får man vara?!
De verkade inte heller bry sig så mycket utan sa bara att de aldrig fått lära sig om världen i skolan och inte hade något intresse av att göra det heller.
Jävligt tröga människor!


Gatorna här är fulla av dessa människor...

Kommentarer
Postat av: mostafa

Människor som är ointresserade av att lära sig om världen gör man sig av med snabbt. Akta så du inte blir trögare :)

2008-08-27 @ 13:07:07
URL: http://mzahra.blogg.se/
Postat av: The Hag

USA är underbart...Erik!! Jag vill ha en Obama knapp, gärna snart!

2008-08-27 @ 17:35:30
URL: http://thehag.blogg.se/
Postat av: Dan

jag vill åxå ha nått sånt, finns det typ kanske vote for paris hilton, för jag såg att hon skulle åxå eller nått?

och du, det är inte så många som vet vart sverige ligger här heller... oh no! de tror att det ligger typ precis ovanför italien, ja där switzerland ligger... dagens "ungdomar" ... jag tycker vi ska starta en qx klubb...

2008-08-28 @ 00:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0