Tröga amerikanare

Idag såg bussen full ut när den kom, massor av människor stod upp och trängdes. Men när jag klev på så upptäckte jag att det fanns massor av lediga säten, dock bredvid andra. De som stod upp verkade inte vilja sätta sig bredvid någon annan och föredrog därför att stå upp. Puckon!

Jag hatar busschafförerna, jag har inte träffat på en enda som har vart det minsta glad eller trevlig. Alla arbetande amerikanare som jag har stött på är bittra jävlar.

På skolan ville jag ha en kopia på mitt financial statement som jag skickade in när jag ansökte. För att få det behövde jag fylla i en ansökan och sedan vänta tills nästa vecka för att dem skulle hinna gå och hämta ett jävla papper åt mig. Då får det vara. Idioter!

Jag vill inte barngnäll utanför mitt fönster. Ta tjockisarna till McDonalds!

Jag är dock glad ändå. För jag såg delfiner idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0