Yoghurt

Det finns fan ingen ordentlig yoghurt här. Jag har panikkänslor i kroppen, jag måste ha yoghurt snarast!
Det enda som finns här i hyllorna i mataffärerna är fejkyoghurtar. Onyttiga är de också!
För någon dag sedan köpte jag trots allt en amerikansk yoghurt. Den var så äcklig, så äcklig. Men ändå så åt jag upp hela kartongen på nästan en liter. Jag fick helt enkelt tröstäta upp den där wannbe yoghurten, göra slut på skiten.
Men jag vill ha riktig yoghurt, och jag vill ha det nu!!


En vacker syn!

Kommentarer
Postat av: Allis

haha gummibjörnar?? haha låter lika gott som maskrosglass (det finns faktiskt).



jag kom inte in på komvux, jag skulle läsa upp svenska A och så, men man var tvungen att ha fått IG för det. tusan då, haha.

2008-08-24 @ 20:44:53
URL: http://alllis.blogg.se/
Postat av: Anna

Nu är jag ju lite efterbliven som sitter och läser ett halvår gamla inlägg men förstår din frustration. UK är också ett helvete när det kommer till vanlig yoghurt. För det första är det low fat på allt, give me some real shit liksom och för det andra sälls det bara i sånna där små pots. Sjukt fattigt när man måste stå och skrapa ner dem i sin tallrik på morgonen. Saknar Skånemejeriers 1 liters förpackningar till max, de är grejor de!

2009-04-22 @ 00:42:24
URL: http://thernan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0