Absolut svullo

Igår blev det avskedsfylla eftersom det var Trevors sista kväll.
Så jag blandade lite glögg eftersom det var Lucia och allt.
När jag tog upp vodkan så upptäckte jag att dom glömt att ta bort säkerhetskorken i affären. Fan alltså.
Eftersom vi var för lata för att gå tillbaka till affären så började vi bränna, hacka och såga för att få bort fanskapet. Med den på kan man icke nå in till innehållet.
Det blev ett jädrans projekt och alla var inblandade. Till slut fick vi upp den minsann!
Det blev fylla.

Senare så drog jag och Ivan ut. Diskodans.
Kvällen slutade med en pizza! Jag la inte en pizza alltså, utan jag åt en... eller nä, två!
Som frukost blev det glass.

              

Kommentarer
Postat av: Erik

hahaha ser att absolut LA smakade mer.....

2008-12-15 @ 11:07:17
Postat av: Erik

Jajamän. Den fick det bli!

2008-12-15 @ 18:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0