Blondinerik v2

Klockan är 6. På morgonen ja!
Jag har vart vaken i 30 min redan. Snacka om omänskligt.
Jag ska vara i skolan klockan 7! Bara för att vi ska träna på vår redovisning en timme innan klassen börjar.
Jag kommer vara nervös som en alkoholiserad bambi.

Vår lärare är inte att leka med.
Sist när en grupp redovisade så var en av gruppmedlemmarna skitnervös och stod och skakade. Han var mexare.
Efter klassen så frågade vi läraren om hela gruppen får samma betyg. Hon svarade "Ja, så killen idag drog ner hela gruppen."

Jag är som tur var inte den enda blatten i min grupp. En annan kille är också svensk, så vi kan bryta tillsammans!


Känner mig som blondinbella - ung och framgångsrik... kvinna!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0