Blossa är det enda rätta

Idag åkte jag och Tess till den svenska affären.
Jag var verkligen helt jävla slut eftersom jag inte fått sömn på över ett dygn.
Affären kändes lite smått ofräsch. De hade Christer Sjögrens Julhits, men banne mig ingen jäst!
Jag köpte iaf en flaska glögg, av märket Saturnus. Vem fan köper alkoholfri glögg från Saturnus egentligen!?
Jo tydligen jag iof, men annars...

På vägen hem på bussen så nickade mitt huvud till åt alla håll. Slog i det mot fönstret, i sätet bakom och i sätet framför.
Var trött som satan, och lika fager som en mullvad.

När vi kom hem så somnade jag i soffan i någon timme. Vaknade upp av ett nyhets-inslag på TV om hur Paris Hilton och Vanessa muffi Hudgens haft på sig samma klänning.
Hur kunde dom?!


Måste väl erkänna att Saturnus ser lite bättre ut än
min hemmagjorda glögg som förvaras i en stor jävla HB-dunk.

Kommentarer
Postat av: tess

aaah du sussade så sött när jag gick så jag vill inte väcka dej..! :P

2008-12-04 @ 08:07:29
URL: http://undertessumbrella.blogspot.com
Postat av: Erik

haha, jo jag märkte att du drog när du fick chansen!

2008-12-04 @ 20:09:07
URL: http://johanerik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0