Jag blev nästan uppäten ikväll

Idag blev det bergsbestigning minsann.
Jag vandrade upp för bergen i Runyon Canyon Park. Där får man sjukt fin utsikt över Los Angeles, så kameran och stativet var med i högsta hugg.

Väl uppe så var det redan mörkt, och när det blir mörkt försvinner folk fort som attans. Jag blev ensam i bergen och det var verkligen sjukt mörkt.
Då och då prasslade det till och man kunde höra viskningar eller prat bakom buskarna.
Kändes lite som Lost. Med mig som Hugo.

På toppen var det något som ylade. Jag blev lite orolig att det skulle vara ett sånt där djur... inte varulv, utan det där andra, prärievarg typ. Så på vägen ner gick jag med kameran, redo att fota ifall jag skulle bli attackerad. Det var ganska läskigt, man såg inte mycket.
Men jag klarade mig så jag firade med Subway!


Japp. Var tvungen att ta ett självporträtt också. HEHE.

Kommentarer
Postat av: Mussi

Jag åt också på Subban igår!

2008-12-19 @ 14:42:47
URL: http://mzahra.blogg.se/
Postat av: tess

du är alltid i mitt område o du ringer aldrig... va faaaaaan..! :/

2008-12-19 @ 22:14:31
URL: http://breathmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0