Jakten på en ny Roomie

Jakten fortsätter. Ja det gör den. Jag ska banne mig se till att en ny roommate flyttar in i Trevors rum så fort som möjligt efter att han har flyttat ut på Lördag.

Så jag postade en annons på internet idag. Jag har hittills fått 12 svar, varav 4 har gått vidare. The final 4.
Jag räknar dock med att få lite fler svar imorgon, och kanske på fredag. Om jag hittar ytterliggare två finalklara så ska jag kalla dem för Oceanic 6.

Vi som bor i huse (Jag, Anli och Vicente) ska ha en liten date med alla som gått vidare till final på söndag.
Deliberation with the judges så att säga.

Dessa har redan bjudits in till söndag:


Försökte snoka upp människorna på facebook!

1.
Den här jäveln postade sin ålder, längd och vikt i sitt svar. Va fan liksom!?
Kolla in slipsen. hehe.
Vet inte varför vi valde honom. Fråga de andra.

2.
Hittade ingen bild på facebook, så jag googlade hans namn och fick fram den här bilden.
Han verkar vara en typisk amerikanare och han kommer ifrån Phoenix.
Inte fågeln i Harry Potter.

3.

Den här tjejen verkar ju lite rolig. Hon står och spejar, och bakom står en tavla. På en savann. Man kan ju nästan tro att hon är i Afrika. Vilken luring.
Dock ser hon ut som en fet hästtjej.

4.
Hittade ingen bild på facebook, så jag googlade hans namn och fick fram den här bilden. Dock inte på honom alltså.
Den här jäveln verkade trevlig. Kommer dock inte ihåg vad han skrev i sitt mail. Han leder iaf.

                                                    Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0