nu är det klippt

Idag var jag borta i Venice och klippte mig.
Jag gick tillbaks till salongen dit jag svor att aldrig sätta min fot igen. Jag var inte så nöjd sist om man säger så, då jag förbannade frisörjäveln och rev sönder hennes visitkort när jag kom hem och såg mig i spegeln.
Fick dock en ny den här gången. En slampig en. Hon var bättre. Så nu vågar jag gå ut på gatan igen. Eller inte gå ut på gatan sådär, men ja, ni fattar...

Det är inte så jättemycket skillnad dock. Mest på sidorna och där bak.
Skakar på huvudet före och efter:


Skulle göra en gif men orkade inte.

Kommentarer
Postat av: Mussi

Mycket fint, Erik!

2008-12-06 @ 11:09:56
URL: http://mzahra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0