sightseeingflygtur

Självklart hade jag övervikt. Eller inte jag, men väskan!
Så jag fick snabbt gå åt sidan för att försöka tömma bagaget på lite skit. Förde över övervikten till mitt handbagage istället. Den nådde maxgränsen och nästan höll på att spricka.
Dessutom drog jag på mig tre tjocktröjor i ett härligt litet lager.
Ingen övervikt på andra vägningen minsann. Inte på väskan iaf!

Under flygresan fick en brud längst bak för sig att hon skulle sluta andas så vi fick nödlanda i New York. Allt för hennes skull. Diva!
När vi ändå stod still så passade planet på att gå sönder, så där blev vi kvar i två timmar. Mysigt med lite New York-sightseeing på flygplatsen. Verkligen.

Detta ledde till att när jag kom fram till Zürich så hade jag missat mitt nästa plan till Köpenhamn. Ytterliggare flygplats-sightseeing. Fantastiskt kul.

Men nu är jag hemma. Ja det är jag!


Kommentarer
Postat av: m.donross

hahahah fick för sig att sluta andas ! gosh

2008-12-23 @ 15:44:47
URL: http://jevlafiffan.blogg.se/
Postat av: Erik

Ja! Det var banne mig inte läge för sånt!



Hon klarade sig dock, vi dumpade av henne i New York så hon kunde åka till sjukhuset.

2008-12-23 @ 23:07:44
URL: http://johanerik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0