Slampdag på stan

Det var alltså Dan som skrev förra inlägget.

Igår blev min källare ett mysigt litet kollektiv. Dan, Jord och Natalie övernattade.
Så på morgonen kunde vi bege oss in till mellandagsrean. Mostafa kom med tåget från Linköping så han anslöt sig även till vår klan.

Upptäckte att ett par snygga byxor kostade 599 kr inne på Carlings, när samma par såldes på Solo för 300 kr. Minsann minsann. De var snygga, men var lite små i midjan. Skavde in mot fettet!
Jag orkade dock inte handla något. Kollade mest ut saker, så imorrn ska jag nog köpa skiten. Men viktigast är att hinna med alkohol.


Frostigt och kallt


Frukost på Espresso House


Jord övade övade lite poser i fontänen


Inne på H&M. Till vänster ser man Jord kolla in mössor.

Kommentarer
Postat av: dan

ja, jag ska ju skriva viktiga grejer i bloggisen sen, mhm! jag ska börja dikta på det nu... mhm! men ja! OCH HALLÅ! allah som läser! jag köpte byxorna alltså, (så tekniskt sett kan du ikke göra det nu för det blir härmizzz, fnizz=)

2008-12-26 @ 23:17:44
Postat av: Erik

JAG TESTADE DOM FÖRE DIG FISSE!

och dock en annan färg!

2008-12-27 @ 00:12:42
URL: http://johanerik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0