Dricker te tills jag kissar på mig

Dricker te. Japp, det gör jag.
Skäms lite. Har alltid tyckt te är tråkigt som fan. Men inte idag. No no. Köpte vitt te med smak av granatäpple. Eller det är fan inte ens vitt, det är rött. Med lite sötningsmedel och honung smakar det som saft. Typ. Fast mest som te.

Ikväll åkte Vicente hem till Venezuela, han ska vara borta i två veckor. Korea-bruden var här och hade paj-party för honom.
Jag tog mig en bit av denna pumpkin pie som hon bjöd på. Smakade skit. Fast den gick ner, det var ju trots allt socker i den. 
Man kan ju undra om jag får någon paj innan jag åker. Tror inte det va. Jävla fisse.

Nu ska jag äta en pannkaka och kolla på vem vill bli miljonär... på youtube!


Kommentarer
Postat av: Mussi

ängeln haha

2008-12-21 @ 00:29:26
URL: http://mzahra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0