NEXT!!!

Idag har vart en krävande dag. Vi har haft besök av lite folk som vill flytta in i Trevors rum.

Den första killen som kom var en liten lönnis som hette Jeremy. Han såg ut som en typisk datanörd, hade noll karisma och var allmänt ointressant. Det fanns en likhet mellan honom och pingvinmannen från Batman.
Skala 1-5: 0

Den andra killen som kom var en turk som hette Emir. Han var trevlig men skum.
Skala 1-5: 1


Turre

Den tredje killen kom tillsammans med sin bror. Hans bror var den enda som pratade och killen stod bara helt tyst bredvid.
Det hela var jävligt skumt och efter en stund så frågade jag killen lite försiktigt om han pratade engelska. Det gjorde han, lite grann iaf. De var ifrån Mongoliet.
NEXT!!!
Skala 1-5: -10


Rund som en extrafylld oreo.

Den fjärde killen var kines. Han pratade knappt engelska och när han kom in genom dörren gav han fram sitt pass och sa "VISA".
Han frågade om det gick bra att han betalde 300 dollar istället för 1200 som deposit, och frågade en massa om Anlis och Vicentes ursprung. Var i Kina de hade rötter ifrån och om de pratade kinesiska. Sedan tittade han på mig och frågade "So you're from Switzerland?". Jag stirrade argt på honom och röt till "NO, SWEDEN!!!". Sedan gick jag in på mitt rum, stängde dörren och väntade tills han hade gått härifrån.
Skala 1-5: -20


TTYN som Paris hade sagt.

Den femte killen var på väg att gå in med skorna på, vi fick säga till honom att ta av sig dom. När vi sedan kom till toaletten så sa han "WOW, this is the guy's bathroom? It's so clean".
Vår toa är långt ifrån ren, och det beror inte på mig kan jag säga. Om han tyckte att det där var rent så vill jag fan inte ha honom här. Han var dock den trevligaste av alla idag.
Skala 1-5: 2


Chipsisar på köpet.

På tisdag ska vi bestämma oss, så jag hoppas verkligen vi hittar någon bättre tills dess.
Jag hoppas på att Miley Cyrus tittar förbi, annars blir det verkligen ett val mellan pest eller kolera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0