Polly överraskar

Idag kom två nya och tittade på det lediga rummet.
En amerikanska och en mexare.



Tjejen var rätt speedad. Nästan lite jobbig.
När Anli visade henne runt så trodde hon att mitt rum var det vi hyrde ut så hon gick in och tog sig en titt. Innan jag hann upptäcka det så hade hon redan hunnit öppnat garderoben.
I garderoben låg Polly.


Julhälsningar från Polly i garderoben!

Om ni inte har träffat på Polly så är det en uppblåsbar kvinna som jag och Mussi köpte i våras. Hon har fan vart med överallt, i Malmö, Göteborg, Stockholm och nu senast tog Mussi med henne till LA. Hon har hängt med på både på fest och uteställen. Hon blir genast poppis bland folk, fungerar nästan som hundtricket!
Jag vet dock inte om hon blev så poppis hos tjejen som öppnade garderoben...
Nu har jag lagt undan Polly. Folk kan ju få för sig att hon används till andra ändamål.

Men struntsamma.
Killen var bättre iaf, han var i princip den första normala personen som kommit hit.
Imorgon ska vi träffa en till, sen ska vi komma fram till ett beslut.

Kommentarer
Postat av: Mussi

Hon har besökt Linköping också. Bruden har även fått bada i pool med oss. Du måste ta med polly hem. Det är min tur att ha henne, du får henne i påsk igen.

2008-12-16 @ 11:03:26
URL: http://mzahra.blogg.se/
Postat av: tess

jag gillar hur du tar smygfoton av alla kandidaterna.. stackarna! värre än bigbrother huset! :P

2008-12-16 @ 11:25:36
URL: http://breathmee.blogg.se/
Postat av: Erik

Jag måste ju kunna visa upp alla kandidater såklart!

Älskar min telefon, den smygfotar så diskret!

2008-12-17 @ 04:41:44
URL: http://johanerik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0