Inspektion av Malmö

Idag skulle jag på stan med herr Jord och Dan.
Jord hade dock magproblem, som man säger på fint språk, så han dissade oss.
Jag och Dan köpte oss en varsin hemlig acossear till mellandagsutgången.
Så nu kan herr Jord deppa över att han inte får haka på den trenden. Ha!

En jävla massa rislampor satt uppe i Malmö, typ sådana dom har i Thailand. Dock var dessa lite mer färgglada och party!
Annars var det mesta sig likt tyckte jag nog.
Såg att Samsøe & Samsøe hade öppnat en butik, de hade ett par snygga kängor.
Får se om jag vågar gå dit och testa dom. Butikspersonalen var nämligen läskig och tog på mig.


Ljus


Dan

Kommentarer
Postat av: unsingle hoe :(

asså jag vet jo vad det är.. tatto !!!

jag ska också rita mig en egen så jag nte losa med er trend liksom

2008-12-24 @ 14:17:48
URL: http://acky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0