Diskotek

Igår skulle vi ut till något ställe, hette typ Lockdowwwn med en jävla massa w. Stället sög. Inget folk, dålig musik och jävligt dyrt.
Så jag och Erik drog över till andra sidan gatan till ett annat litet diskotek. Tigah som man kan kalla det.
Där var det banne mig mer ös och folk.

På dansgolvet kom det fram två tjejer och tittade igenkännande på mig och skrek HEY!
Om jag inte minns fel så gav den ena mig en kram. Det kan dock vara troligt att jag minns fel.
Mycket vin.
IAF. De frågade vart min kompis var, och jag tittade på dom som om de var två nakna eskimåer.
Det blev en pinsam tystnad. Eller ja, inte så tyst för vi stod ju på dansgolvet.
När de förstod att jag inte kände igen dom så såg de besvikna ut. Det gick sedan upp för mig att jag och Mussi förmodligen träffade dom när vi var där för 6 veckor sedan.
Men va fan liksom - förväntar de sig att jag ska minnas att jag träffade dom för så länge sedan?! Jag kom förmodligen inte ens ihåg dom dagen efter.

När jag kom hem la jag mig i sängen och åt tortillachips med salsa. MMM. Njöt av att ligga still. Gick inte ens upp för att borsta tänderna. På morgonen njöt jag dock inte så mycket.
Skola klockan 8 - och prov!


Jiggle that fat!


Något som såg ut som en smörgåstårta låg på
busshållplatsen när jag skulle hem.

Kommentarer
Postat av: Mussi

Haha men alltså. Nu får du det att verka som att det hände mer än vad som egentligen hände för sex veckor sen och att du inte minns det. Dvs ingenting hände!

2008-12-12 @ 21:46:27
URL: http://mzahra.blogg.se/
Postat av: allis (the love of his life)

haha, men ni blev inte utslängda som från chokladfabriken?

jag var på lucia movie night igår, jag saknade er.

2008-12-13 @ 12:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0