Tha kväll med sprit och utgång

Just nu sitter jag i soffan med gamla gänget! Vi ska sätta på My Little Pony filmen (VHS). Jag fick "LÅNA" en fin mössa av Dan, som jag har saknat så mycket. Mössen är en grönblomma som är köpt från IKEA, superchick vilket alla påpekade på bussen!
Iallafall, kvällen började hos DiscoMarzan där jag stötte ihop med the others, alltså, Dan, Jord, Natalie, Sofia etc etc...
Inne på festen var det... tryckande stämning, lågtryck från södern spred sig in och ja... dan och natalie åkte till Köpenhamn iallafall.
Men ah, vi stack ut... där strippstångade vi och i toakön så träffade jag massor av folk, åhhh jag stod där å speglade mig och så kom det en rar böna och tryckte sina pattar mot min rygg och sa nåt på skånska som jag inte förstod, men hon var chick!
sen kom dan och natalie från utlandet, men de betalade sitt inträde och sen blev de  utkastade efter 4 minuter, så de väntade på mig och jord så åkte vi hem å åt american Pie!!

Det var jag som skrev det faktiskt! inte Dan!
xoxo gossipTom


På toan luktade det gott!


Allsång till ABBA minsann!








Svull...

Kommentarer
Postat av: Högbo

Hur fan kan inte jag vara nämnd i detta inlägget? Det var ju jag som livade upp stämningen!

2008-12-26 @ 15:10:33
URL: http://thehag.blogg.se/
Postat av: Dan

därför att erik inte fann dig intressant för tillfället och valde helt själv att inte nämna dig i bloggen (men du finns som bild :) tihi

2008-12-26 @ 20:40:18
Postat av: Anonym

Ha en trevlig kväll! :)

2008-12-26 @ 20:43:57
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0