Våt hund

Det regnade hela natten.
När jag öppnade ytterdörren på morgonen så bara öste det ner. Mysigt när man bara har sommarkläder.
Efter att ha hoppat av bussen körde den jäveln över en pöl som skvätte upp på mig. Jag var dyngblöt när jag kom till klassrummet. Varje gång jag satte ner fötterna så lät det som jag klampade i våt lera.
Efter en stund kände jag även hur mina tygskor började lukta våt hund. Najs.

Det var dock min sista klass för denna terminen, nu börjar jag inte skolan igen förns 16 februari.
På måndag kommer jag hem till Sverige. Minsann minsann!



Regnet öste. Det syns kanske inte, men det gjorde det!

Kommentarer
Postat av: acky

aa.. dte händer mig nästan varje dag här nu i veckan i milano .. dte är inte lätt !!!

jävla bilarna asså

2008-12-15 @ 23:41:03
URL: http://acky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0