Sådär ja!

Då var visumet klart!
I onsdags fick vi gå upp sjukt tidigt, typ 04.45, för att hinna åka från Linköping till amerikanska ambassaden i Stockholm.
Det var ganska drygt på ambassaden, tog 2,5 h. Först fick man köa för att komma in på ambassaden, sen fick man köa till en lucka där det satt en festlig dam och tog emot alla papper. Till sist så fick man köa till intervjuluckan. Dock var det inte så mycket intervju som jag trott, killen som satt där frågade bara hur länge jag skulle plugga och sen sa han att visumet var godkänt.
Det var ju bra det!
Sen gick vi på stan och jag köpte 3 fina tröjor minsann.

Dagen efter paddlade vi, det var kul men sjukt jobbigt. Jag trodde mest att vi skulle glida runt, men det här var hårt arbete må jag säga!

                                                 


Nu orkar jag inte skriva mer, jag är faktiskt bakis!

Kommentarer
Postat av: musse

haha alltså erik.. vi paddlar inte mer. nästa gång hyr vi en båt och badar nakna.

2008-09-20 @ 00:50:42
URL: http://mzahra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0