Sommarjobb

Mitt sommarjobb är sjukt tråkigt!
Jag sitter på ett kontor och skriver ordrar och fakturor på produkter som skickas.
Oftast så finns det inte så mycket att göra så då hänger jag mest. På datorn alltså, inte i taket.
Som tur är så ska jag vara ledig imorgon och på torsdag.
Det ska bli skönt!
Då ska jag till Linköping och paddla med Mostafa, sen ska vi ta bilen upp till Stockholm för
att jag ska besöka amerikanska ambassaden och fixa ett visum. 

                                                         
                                      Dialysmaskiner skickar jag på jobbet!


Kommentarer
Postat av: mostafa

japp, imorn blir det stockholm! dialysmaskinen såg sjukt het ut..

2008-07-22 @ 16:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0