Ingen size 0 direkt

Jag brukar aldrig köpa godis. Verkligen aldrig. Men när någon annan har köpt då svullar jag mer än gärna.
Vicente, som bor i samma hus som jag, har lämnat sitt godis framme i vardagsrummet. Så jag kan inte stoppa mig själv. Jag smyger ut, fyller mina fickor och springer in på mitt rum för att trycka i mig.

Usch alltså. Jag borde passa mig. Jag vill inte bli som efter Thailandresan förra julen.
När jag kom hem därifrån var jag en riktig padda. Jag fick höra av folk att de aldrig sett mig så fet som jag var då. I skolan fick jag sitta med uppknäppta byxor och när jag gick så kunde jag verkligen känna hur mina nya strutpattar skumpade.
Nu får jag sluta tatta godis! Man önskar ju ingen repris direkt...


I Thailand.
Tur att jag är under vattnet.

Kommentarer
Postat av: Mussi

Ja, du borde behärska dig. Vill inte bli misshandlad igen för att man bjuder på lite kakor liksom. Håll dig under vattnet.

2008-11-10 @ 22:18:11
URL: http://mzahra.blogg.se/
Postat av: allis

haha ja, det kommer jag ihåg. det var några dagar med uppknäppta jeans...

2008-11-12 @ 11:20:45
Postat av: Erik

Haha, ja. Det var hemskt!

2008-11-12 @ 23:58:19
URL: http://johanerik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0