Lussebullar v2.0

Idag var det dags igen.
Jag hade köpt nya kökstillbehör och var redo för bullbak.
Eftersom det inte gick så bra i fredags när jag försökte baka så blev det ett nytt försök till lussebullar idag istället.
Jag googlade och läste på om torrjäst eftersom jag inte hittat vanlig jäst ännu. Förra gången hade jag hällt i 50g, men man skulle tydligen bara ha i 14g.
Så där var felet. Eller det var ett av felen. Något mer fel måste jag ha gjort för det slutade med att även dessa bullar hamnade i papperskorgen. Skit också!
Nu blir det fan inget mer bak.


Sugen?

Kommentarer
Postat av: Mussi

Ser ut som dom har eksem. Men vi bakar en riktig sats snart ska du se..

2008-11-27 @ 22:57:01
URL: http://mzahra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0