Ny smak

Sitter och klipper lite film jag. Har inte gjort det på länge så jag var sjukt sugen.
Jag var nere och filmade lite vid stranden för någon kväll sedan, mest trafiken och så. Sen hade jag lite klipp från när Mussi var här som var ganska snygga, typ det som syns på bild här under.

Nä, nu ska jag borst tänderna OCH göra vad jag gått och längtat efter hela dagen - skölja med munskölj.
Jag har köpt en ny smak i listerine - Vanilla mint. Jag är lite spänd och förväntansfull, minsann minsann. Den förra jag köpte - citrus - smakade fisse.
Jag älskar munskölj. Borde kanske fylla badkaret, lägga mig naken och gurgla...


Kommentarer
Postat av: Mussi

Sjukt synd att vi inte lät dig göra lite Pamela- och Carmen-moves i sanden. Hade blivit en riktigt bra film.

2008-11-14 @ 21:13:01
URL: http://mzahra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0