Oj, skrev mycket nu!

Här sitter jag hemma och kollar på färjan på kanal 5:s webb-TV. Haha, jag älskar det. Alla fulla lantis-människor som fångas på kamera. Det är hur roligt som helst!
Precis såg jag en kille som trillade ner för trappan sittandes i en kundvagn. Känner igen mig från min egen färja-resa till Tallinn med klassen. Då blev det kundvagn i korridorerna. Vilket dessutom ledde till att i 3an på balen så fick jag pris för bästa "konstnärliga förmåga" av en lärare. Minsann minsann. Men det var också för att jag råkat färglägga väggarna och golvet på båten med kritor. Nog om det!

Nu sitter jag och dricker vin. På min födelsedag fick jag 8 liter vin av Anli, min roommate alltså. Vilken tjej! Vet precis vad man önskar sig.
Förutom vin så fick jag även en jäkligt snygg klocka i present av Mussi, den sitter på armen såklart. Fick också en massa snygga kläder av mamma, som jag nu har på mig!
Snart hämtar Ivan upp mig, då ska vi ut i WeHo.


Min nya klocka!


För nästan exakt ett år sedan i färjan till Tallinn. Tur att man inte minns så mycket!

Kommentarer
Postat av: Mussi

Åh din lyckost. Grattis i efterskott än en gång!

2008-11-08 @ 21:18:30
URL: http://mzahra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0