The Grove

Tänkte göra min fotoläxa idag så jag åkte till The Grove (ett shoppingområde) för att se om jag kunde fota något där.
När jag kom fram så upptäckte jag att jag glömt minneskortet till kameran. Fan.
Det är ett helt jävla projekt att ta sig dit med bussar och gångavstånd, så jag orkade inte åka hem och hämta det.

Det var iaf en massa juldekoration på The Grove. Det känns sjukt opassande med juldekoration i detta klimatet. Skulle nog vilja påstå att det är jävligt fult när man ser en julgran till höger och en palm till vänster.
Tur att jag har glögg här hemma så jag kan klunka i mig lite riktig julkänsla.


Jag gillade dock pepparkakan som låg och posade på taket.
En sån skulle man haft!

Kommentarer
Postat av: Matilda hanning

måste kännas sjukt med allt detta julpynt i den värmen. Du får ta och komma hem snart och uppleva julpysslet på RIKTIGT!

2008-11-20 @ 14:13:12
URL: http://matildahanning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0