Trader Erik

Istället för att gå till Ralph's och handla mat som jag brukar, så gick jag idag till Trader Joe's istället.
Det var fan en jävla hippie-mataffär. Hade hört att det skulle vara så bra och att det finns en massa europeiska varor där, jag hittade inte ett skit i den jävla affären.
Jag tänker minsann återgå till Ralph's där jag är en trogen kund.
Hatar dock att handla. Känner mig som en hemmafru när jag gör det. Jag är ingen hemmafru!
Nu ska jag baka lussebullar. Man kanske ska slänga i en liten skvätt vodka...




Typ trendiga kassar iaf. Men det ser ni inte nu! HA

Kommentarer
Postat av: Mussi

Du är fan visst en hemmafru. Jag har bevis på det...

2008-11-23 @ 02:21:29
URL: http://mzahra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0