Valvaka på LAXen

Idag åkte Mussi hem. Det var sjukt tråkigt för jag har verkligen haft den bästa veckan här i LA när han har vart här.

När vi kom till flygplatsen så var valvakan i full rulle så vi satte oss ner, drog fram våra ipods och kopplade upp oss på internet så att vi kunde få alla uppdateringar. Vi hängde vid en bar också som hade TV.

Obama tog inte hel oväntat hem segern. Människorna på flygplatsen blev riktigt glada, många applåderade och några grät.
Skönt att man slipper McCain nu, han var inte det minsta disco. Dock tyckte man synd om Sarah Palin när man såg henne stå och snyfta. Men bara lite.

Jaja.. Obama iaf, det var ett bra val av korkskallarna. Mörk till och med, det gillar Oprah.
Dock hade jag hellre sett en viss Hillary istället för honom. Där har vi en kvinna med krut i geväret och botox i ansiktet!


Valvakar aktivt med ipods!


Den här mannen såg lycklig ut över resultatet!


Sarah white trash Palin var min solklara favorit. Vilken kvinna!!
Synd att hon var dum i huvudet!

Kommentarer
Postat av: Högbo

Jag älskar fortfarande Hillary, kommer aldrig komma över henne.

Jag är gladar nu än vad jag kommer vara när sossarna tar tillbaka Sverige!!

2008-11-05 @ 11:36:22
URL: http://thehag.blogg.se/
Postat av: Mussi

Och jag hade min bästa tid någonsin när jag var där med dig ska du veta. Längtar redan tillbaka.

2008-11-06 @ 10:54:13
URL: http://mzahra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0