Thanksgiving är drygt

Idag har det vart sjukt tomt på gatorna. Knappt några bilar alls.
Alla amerikanare svullar väl kalkon eftersom det är Thanksgiving. Är ett ganska stort påhitt här borta.
Det mest spännande som jag har gjort idag var att ta bussen ner till Santa Monica. När jag kom ner så ångrade jag mig och åkte hem igen. Fartfyllt!


Ensam på bussen, typ skönt!

Blev egentligen bjuden på Thanksgiving-middag hemma hos Ivans familj. Men jag tackade nej, vilket jag är jävligt glad över.
Såg precis hans lilla status-update på facebook:
Tur att man inte satt där bland de religiösa galenskaparna och åt.
Hade säkert råkat ut för bordsbön och skit.

Kommentarer
Postat av: Mussi

Haha! Kan se det framför mig. Stackars dig om du hade sutiit där.

2008-11-28 @ 09:25:47
URL: http://mzahra.blogg.se/
Postat av: Erik

Haha, ja. Snacka om att inte smälta in!

2008-11-28 @ 10:16:13
URL: http://johanerik.blogg.se/
Postat av: Dan

jag är sååå aviz!

2008-11-28 @ 16:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0