Det måste ha vart mexarna...

Idag har vi vandrat runt och gått i affärer.
Vi var inne på ett shoppingcentrum som heter Beverly Center. Där fanns många bra affärer, Mussi ville till Calvin Klein och jag ville till Pet Love.
Vi hittade båda affärerna. På CK köpte vi en varsin tröja och på Pet Love kollade vi på valpar.

Vi åt på en kinarestaurang, så jag antar att jag har SARS nu. Mycket friterat. Urk.

Mussi tappade sin plånbok på slutet på dagen, så det var inte så muntert. Nu måste han dränka sina sorger i vodka, och jag håller honom sällskap såklart.


Våra nya tröjor!


Åh... en sorgsen valp!


En muntergök!

Kommentarer
Postat av: Mussi

Erik dom där hundarna är inte alls muntra. Jag lovar dig att det är mexarnas fel också..

2008-11-02 @ 04:27:59
URL: http://mzahra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0