Hollywoodpremiär

Ikväll åkte jag till Hollywood för att titta på kändisar gå in på röda mattan för filmpremiären av "Four Christmases". Filmen är en julkomedi med Reese Whitherpoon och Vince Vaughn som huvudrollsinnehavare.
Premiären hölls på Chinese Theatre på Hollywood blvd.
Syftet var att jag skulle knäppa lite bilder till min fotoläxa.
Tyvärr fick man bara stå på andra sidan gatan och se när kändisarna gled in på röda mattan och posade för kamerorna.

MEN...
När alla kändisar hade gått in så kom plötsligt en av säkerhetsvakterna och frågade om jag ville ha en biljett till premiären. Jag blev jävligt chockad, men jag tog den minsann. Det var dock inte bara jag som fick biljett utan ett par andra som stod bredvid mig fick också.
Efter det så kutade jag för glatta livet hem till Tess för att lämna min kamera, eftersom jag inte fick ta med mig den in. Sen yrade jag in på röda mattan och in i biosalongen. Jag var sist in.
Så där hamnade jag på kändispremiären. Jävligt sjukt. Jag satt på helspänn och försökte leta efter Reese och alla andra kändisar, men det var så stort och mörkt så jag hittade henne inte.

Och just ja... filmen var sådär. Fanns ett par grova skämt som var kul, annars lite halvtaskig handling.


Kommentarer
Postat av: Mussi

Haha alltså Erik jag vet inte vad jag ska säga. Du är fan sjuk!

2008-11-21 @ 10:10:08
URL: http://mzahra.blogg.se/
Postat av: m.donross

:O ÅH! Det var snälla vakter minsannn !

2008-11-21 @ 12:00:36
URL: http://jevlafiffan.blogg.se/
Postat av: soulfree

Åå fett coolt ju.

hoppas de va trevligt

2008-11-21 @ 12:55:49
Postat av: Filip

Så jävla sjuk du e!

2008-11-21 @ 14:14:28
Postat av: Dan

jag tycker inte att du är sjuk... jo lite att du sprang hem, blev du inte svettig?

2008-11-21 @ 16:08:55
Postat av: vanessa

Ah fan, det är i LA man ska vara hör jag. Helt sjukt.

2008-11-21 @ 17:07:05
URL: http://blogg.aftonbladet.se/22280/
Postat av: Erik

Nä jag fattar inte heller. Tyckte inte jag var så sjuk som tog emot en biljett sådär.



Dock vet jag inte om det var en säkerhetsvakt, men någon kostymnisse som jobbade där var det iaf.

2008-11-21 @ 20:37:33
URL: http://johanerik.blogg.se/
Postat av: Dan

jag tror de menar att du är sjuk, att du sprang hem, istället för att ta bussen!

2008-11-22 @ 01:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0