Vino

Ikväll har jag hängt med Tess och Amanda. Vi drack vin hemma hos Tess och låg i hennes säng. Den är uppblåsbar!
Tess och Amanda var på manhunt. Och då pratar jag inte om tv-spelet, utan de hängde på dejtingsidor.
Blev ingen vinfylla direkt, men det var rätt skönt att slippa. Har skolarbete att göra imorgon.
Nu ska jag gå och däcka i sängen. Hatar att gå och lägga mig. Det enda bra med att lägga sig är att man kan se fram emot frukosten.


Manhunt och en kul spegel. Som dock inte blev så kul på bild.

Kommentarer
Postat av: Dan

URSÄKTA??

- Blev ingen vinfylla direkt, men det var rätt skönt att slippa...

2008-11-29 @ 13:01:17
Postat av: Mussi

Ojoj, tycker det verkar som att du har en tedens att alltid fota speglar på fyllan. Speciellt dig själv i spegeln.

2008-11-29 @ 17:52:14
URL: http://mzahra.blogg.se/
Postat av: Erik

DAN. Det finns väl en lördag med!!

2008-11-29 @ 20:50:48
URL: http://johanerik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0