Kvällen inleds

Jag har tryckt i nejlikor i apelsiner. Det var fan sjukt tråkigt, efter att jag tryckt i typ 3 nejlikor var jag redan trött på skiten.
Fick dessutom något som kändes som en allergisk reaktion av nejlikorna.
Inte heller blev det någon trevlig lukt i rummet som jag trott, snarare håller jag på att avlida varje gång jag kliver in i rummet.

Vidare till glöggen, jag gjorde vit glögg (av vitt vin). Den blev okej faktiskt, ganska stark. Dock inte lika bra som Marias mammas glögg, det var rediga grejer det, som man blev snurrig i huvudet av!

Gjorde lite Jello shots också. De står i kylen just nu. Snart ska jag gluffsa i mig dem.

Vid 10-tiden kommer Ivan. Ska bjuda honom på glögg och jello shots, sen ska vi ut.


Observera att glasögonen inte ska vara på under kvällen!

Kommentarer
Postat av: Mussi

Länge sen man såg dig med glajjor. Förövrigt finns det hur många bilder som helst på dig med det där vinglaset i munnen.

2008-11-16 @ 14:52:57
URL: http://mzahra.blogg.se/
Postat av: Maria

Haha! Hon har en ny laddning på gång!

2008-11-16 @ 16:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0