Dö Piñata. DÖ!

Somnade på en lektion idag. Kände mig lite trött liksom.
Tjejen som satt framför mig tog sig en powernap, så jag tänkte att då kunde ju jag också vila ögonen lite. Vaknade några minuter senare med dreggel på tröjärmen.

Efter skolan träffade jag min grupp i business, vi ska hålla en presentation tillsammans.
En tjej i min grupp hatar jag verkligen, och då menar jag HATAR.
Hon har sjukt dåliga idéer och hon vill att vi ska ses på lördag klockan 9. Vad fan är hennes problem?
Vill typ klä ut henne till en Piñata och hänga upp henne på ett barnkalas.


"Let's bring that bitch down!!"

Kommentarer
Postat av: matilda h

se till att trolla bort trollet så hon blir ett kinderägg och ät upp det med njutning. Du får även en leksak på köpet. Det tycker jag låter som en vettig idé, istället för att gå runt och irritera sig på henne. :) slakta!

2008-11-06 @ 10:07:49
Postat av: Amanda

Gilla läget :)

2008-11-06 @ 15:08:10
Postat av: tomic

Pinjata det e grejer det ^^

2008-11-07 @ 08:41:09
URL: http://tomiic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0