Dålig kväll

Stod precis och klippte armhålorna i duschen. Ansade lite, man vill ju inte ha skägg där som tittar fram ur ärmen på t-shirten.
Iaf, där stod jag lugn och naken och klippte. Då jävlaranamma stängs varmvattnet av. Hur eller varför vet jag inte, men det gjorde det minsann. Kallt vatten forsade ut på mig. Helvete tänkte jag och kastade mig för glatta livet ut ur duschen. Drama.

Gick och klädde på mig istället. Tog mig en titt i spegeln och ser att jag glömt tvätta ur schampoot. Fan.
In i duschen igen, och spola bort skiten.

Sen gjorde jag mig i ordning. Precis när jag ska gå till förfesten får jag ett sms om att det inte blir någon utgång. Dissad.
Orka den här kvällen.


En arg valp. Så ser jag ut nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0