Chelsea och jag

Idag var jag allt på inspelningen av Chelsea Lately. Som publik alltså.
Det är typ en talkshow med lite komiker som sänds på E!.
Ivan hade fixat biljetter.

Det var roligt men allt var jävligt fejk. Man var tvungen att skratta och klappa i händerna på beställning hela tiden. Jag fick jävligt ont i käken efter allt fejkskrattande, men jag hade en hitler-producent framför mig som tvingade alla att skratta. Jag var lite rädd för honom så jag tänkte att det var fan bäst att skratta. Kände mig som en idiot, speciellt eftersom jag inte alltid fattade skämten.

Innan showen började kom en tjej och frågade om jag ville vara med på en grej de skulle spela in med Chelsea efter showen. Jag fattade inte riktigt vad det innebar så jag svarade "javisst". Hon fotade mig och jag förstod inte riktigt vad jag begett mig in i. Efter ett tag gick det upp för mig att jag skulle vara med i showen och ställa frågor till Chelsea.
Jag dog. Så efter showen smet jag iväg tillsammans med övriga publiken.
Så lätt fick de mig minsann inte. HA!




Josh Kelley gästade showen!

Kommentarer
Postat av: Mussi

Trodde du gjorde allt för att få träffa en kändis? Hur kom det här sig?

2008-10-23 @ 08:27:07
URL: http://mzahra.blogg.se/
Postat av: Erik

Ha!

Jag vill fan inte bli filmad när jag gör bort mig!

2008-10-23 @ 09:50:08
URL: http://johanerik.blogg.se/
Postat av: sandra thörnell

heej :D gillade din blogg, har du lust att designa min ? :D

2008-10-23 @ 09:54:57
URL: http://hooot.blogg.se/
Postat av: Flicka

hej!

Jag ar en 18-arig tjej fran skane. och jag ar i LA nu fram till den 3 nov. Jag undrar om du vill traffa mig sa kan vi ta en fika eller kanske leka med valpar? jag har last din blogg ett tag, jag hittade den av en slump. var bor du? ar det i narheten av Santa Moniuca?

2008-10-23 @ 23:10:28
Postat av: Erik

Tjena!

Jo men visst, haha. Har dock en kompis som kommer nu nästa vecka.

Vad gör du här i LA? På semester eller?

Jag bor i Santa Monica...

2008-10-24 @ 21:02:03
URL: http://johanerik.blogg.se/
Postat av: Flicka

ja vad kul!!! jag ar har pa semester, jag ville se amerika. jag bor pa ett vandrarhem i west hollywood. jag har varit i sa. mo. 2 ganger. Kan vi ses nasta vecka, kanske pa mandag? eller du kan valja nan dag! :) sa kan du saja var vi kan motas, jag brukar ta 704 bussen.

2008-10-25 @ 21:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0